Ramazani:Kur muaji i shenjtë bëhet peng i ekstremistëve

Ramazani i këtij viti të cilin muslimanët e filluan ta agjëronin më 6 maj, është muaji më i shenjtë në Islam. Është një kohë për veprat e mira, agjërimin dhe lutjen. “Muaji i Ramazanit në të cilin është shpallur Kur’ani është një udhëzim për popullin”, thotë vargu 185 i Sures el-Bekare. Ka dhjetëra hadithe të Profetit Muhamed -paqja qoft mbi të – për virtytet e muajit të Ramazanit, që dyfishon shpërblimin e veprave të mira më shumë se 700 herë. Por ka një aspekt tjetër për Ramazanin. Në vitet e fundit, Ramazani është bërë muaji i operacioneve terroriste, për shkak të organizatave ekstremiste. Organizatat terroriste e shfrytëzuan këtë rast për të humbur gjakun e njerëzve të pafajshëm nga fetë e ndryshme, veçanërisht tek njerzit e pafajshëm muslimanë.

Irakianët kujtojnë bombardimet e Karradës në Bagdad, të cilat vranë më shumë se 300 njerëz në vitin 2016.
Tunizianët kujtojnë sulmin Sousse, një vit më parë, kur 39 u vranë në një sulm të dyfishtë në dy hotele të Tunizis.
Në Kuvajt, xhamia e Imam al-Sadiq u bombardua, duke vrarë 26 adhurues.

Grupet ekstremiste i kanë intensifikuar sulmet e tyre vetëvrasëse në Ramazan me arsyetimin se është “muaji i shenjtë i xhihadit”, duke besuar që ajo do të ofrojë “sakrificën e madhe” të fesë islame. Në vitin 2015 dhe 2016, ish-zëdhënësi i organizatës terroriste Abu Muhamed el-Adnani i bëri thirrje elementeve të organizatës që ta bëjnë Ramazanin si: “muaji i pushtimit dhe i xhihadit”. Pas vdekjes së tij, në fund të vitit 2016, zëdhënësi i ri Abu Hassan al-Muhajir përsëriti të njëjtën thirrje në një fjalim të shkurtër të botuar në një kanal televiziv privat pas aplikimit të Tigram.

Shfrytëzimi i historisë: Grupet terroriste shpesh mbështeten në dijetarë të shquar fetarë si Taqi al-Din ibn Tejmije (d.728 h) për të justifikuar veprimet e tyre. Libri “Fillimi dhe Fundi” i Ibn Katheer thotë se Ibn Tejmije i luftoi Tatarët në Ramazan në vitin 702 h dhe nxiti Sulltanin për të luftuar. Llogaritë historike i referohen Betejës së Shajabit në Ramazan. Muslimanët u detyruan të luftonin në mbrojtje të tokës së tyre (Sham) pasi Tatarët i sulmuan ata në pronat e tyre. Xhihadistët gjithashtu frymëzohen nga Beteja e Bedrit në Ramazan në vitin e dytë të migrimit dhe me pushtimin e Mekës në vitin e tetë. Edhe pse këto beteja u zhvilluan midis ushtrive të armatosura, organizatat xhihadiste nuk hezitojnë të krahasojnë operacionet e tyre vetëvrasëse. Bazuar në këto beteja, u bë themeli intelektual i çështjes dhe mundësia e “xhihadit në Ramazan” u krijua.

Përkushtimi fetar: Grupet terroriste besojnë se “xhihadi” i tyre këtë muaj është “një detyrim fetar dhe është një ndër aktet më të mira të adhurimit”, veçanërisht pasi xhihadi është bërë një “detyrë” si agjërimi. Deri në fund të muajit, drejtuesit e organizatave fillojnë thirrjet e tyre në Ramazan dhe nxisin elementët e tyre për ta bërë Ramazanin “muajin e pushtimit, dhe xhihadit”. Midis rrymave bashkëkohore ekstremiste, të cilat erdhën me idenë se martirizimi në Ramazan është më i vlefshëm se çdo herë tjetër, Abu Musab al-Suri në librin e tij “Thirrja e Rezistencës Ndërkombëtare Islame”, e përmendi fjalën “Ramadan” dhjetëra herë. Thot Abu Musab, i cili ishte një nga “muxhahidinët” kundër forcave sovjetike në luftën e Afganistanit, thot se: “Muxhahidinët arab, të udhëhequr nga Osama bin Laden dhe Abdullah Azzami arritën një fitore dërrmuese mbi trupat ruse në zonën e betejës Jaji, i cila zgjati gjatë gjithë muajit të Ramazanit (1986).” Në një artikull të botuar, ai botoi në një faqe interneti xhihadiste, se Ebu Saad një nga ideologët e rrymave radikale, i bëri thirrje botës se: ”Xhihadi duhet të jetë muaji i Ramazanit, si një mundësi për të rritur dhe intensifikuar numrin e xhihadistëve në botën islame.Duke ndjekur paraardhësin tonë të mirë dhe mesazhin epik të lutjes më të mirë dhe dhënien e dorëzimit tonë shpirtëror”.
“Luftimi i armiqve është një nga afërsitë më të mëdhaja me Perëndinë.” Por si mund të jetë kështu kur Ramazani është muaji më i mirë për Perëndinë?”

Related posts

Leave a Reply

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

52 − = 46